Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har k&n åpent luftfilter på e46en. Synes lyden er RÅ ;). Vil anbefale deg å slenge på et varmeskjold slik at du ikke suger inn varm luft. Anbefaler også å ta en rens av filteret ca en gang i året eller noe ;). Pleier å gjøre det etter vintertiden. 

Vurderer å kjøpe k&n åpent luftfilter til e36en min, men for å få gjort det må jeg selge eksosen og få montert på originalen igjen. Hvis ikke blir det helt sikkert alt for bråkete :P.

Skrevet

Du får nok ikke noe hester akkurat, så du må vite at det er mer lyd du betaler for.

De fleste kjøper seg cat-back eksos (fra katalysator og bakover), og smekker på ett konfilter. Selv ville jeg brukt innsatsfilter da det ser mye bedre ut.

Skrevet

Du får nok ikke noe hester akkurat, så du må vite at det er mer lyd du betaler for.

De fleste kjøper seg cat-back eksos (fra katalysator og bakover), og smekker på ett konfilter. Selv ville jeg brukt innsatsfilter da det ser mye bedre ut.

Dette stemmer. Du får faen meg ikke en hest mer, tvert imot. Mest antagelig mister du noen. 

Skrevet

Har k&n åpent luftfilter på e46en. Synes lyden er RÅ ;). Vil anbefale deg å slenge på et varmeskjold slik at du ikke suger inn varm luft. Anbefaler også å ta en rens av filteret ca en gang i året eller noe ;). Pleier å gjøre det etter vintertiden. 

Vurderer å kjøpe k&n åpent luftfilter til e36en min, men for å få gjort det må jeg selge eksosen og få montert på originalen igjen. Hvis ikke blir det helt sikkert alt for bråkete :P.

kan æ få link til det knk filter + varmesjold ? sånn at æ får bestilt det over nett? :)

Skrevet

har dokker nåe bra linka til chip til biln min? :)

Lite vits i å chippe en sugemotor.

Skal du ha mere effekt på bilen din, må du nok inn med en kompressor eller turbo.

Skrevet

som Albino sier er det lite vits med chip på sugemotor. 
Anbefaler å gå for ESS kompressor. selv om det koster en del, så får du massevis av ekstra hestekrefter :D. Husk at det er ulovlig da, med mindre du får det godkjent i vognkortet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...