Christer Eliseussen Skrevet Desember 13, 2013 Skrevet Desember 13, 2013 jeg har lyst å mpntere åpent luftfilter pluss ny og bedre eksos kansje 3 toms rakarør. noen tips og deler?. det e en 2.2 rekke seks sedan
Kattlikzm Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Har k&n åpent luftfilter på e46en. Synes lyden er RÅ . Vil anbefale deg å slenge på et varmeskjold slik at du ikke suger inn varm luft. Anbefaler også å ta en rens av filteret ca en gang i året eller noe . Pleier å gjøre det etter vintertiden. Vurderer å kjøpe k&n åpent luftfilter til e36en min, men for å få gjort det må jeg selge eksosen og få montert på originalen igjen. Hvis ikke blir det helt sikkert alt for bråkete .
evi Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Du får nok ikke noe hester akkurat, så du må vite at det er mer lyd du betaler for. De fleste kjøper seg cat-back eksos (fra katalysator og bakover), og smekker på ett konfilter. Selv ville jeg brukt innsatsfilter da det ser mye bedre ut.
Bmwrob Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Du får nok ikke noe hester akkurat, så du må vite at det er mer lyd du betaler for. De fleste kjøper seg cat-back eksos (fra katalysator og bakover), og smekker på ett konfilter. Selv ville jeg brukt innsatsfilter da det ser mye bedre ut. Dette stemmer. Du får faen meg ikke en hest mer, tvert imot. Mest antagelig mister du noen.
Christer Eliseussen Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Skrevet Desember 14, 2013 Har k&n åpent luftfilter på e46en. Synes lyden er RÅ . Vil anbefale deg å slenge på et varmeskjold slik at du ikke suger inn varm luft. Anbefaler også å ta en rens av filteret ca en gang i året eller noe . Pleier å gjøre det etter vintertiden. Vurderer å kjøpe k&n åpent luftfilter til e36en min, men for å få gjort det må jeg selge eksosen og få montert på originalen igjen. Hvis ikke blir det helt sikkert alt for bråkete . kan æ få link til det knk filter + varmesjold ? sånn at æ får bestilt det over nett?
Bmwrob Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 kan æ få link til det knk filter + varmesjold ? sånn at æ får bestilt det over nett? Google er din venn. Prisene er veldig variable overalt.. Her er et annet jeg kan anbefale: http://www.turnermotorsport.com/p-5696-afe-intake-kit-e46-323ici-328ici-325ici-330ici-stage-2-prodry-s.aspx
Kattlikzm Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 sjekk ut denne her ser du om de utgjør noe forskjell mtp effekt
Christer Eliseussen Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Skrevet Desember 15, 2013 har dokker nåe bra linka til chip til biln min?
Albino Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 har dokker nåe bra linka til chip til biln min? Lite vits i å chippe en sugemotor. Skal du ha mere effekt på bilen din, må du nok inn med en kompressor eller turbo.
Kattlikzm Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 som Albino sier er det lite vits med chip på sugemotor. Anbefaler å gå for ESS kompressor. selv om det koster en del, så får du massevis av ekstra hestekrefter . Husk at det er ulovlig da, med mindre du får det godkjent i vognkortet
Bmwrob Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Skal du ha mere hester til din bil er det jo bare å bytte motor til M54B25 eller M54B30.. Er mer kurant og mtp at det faktisk går an å godkjenne.
Christer Eliseussen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Æ kan få den chippet til 215
Christer Eliseussen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 La med effektanlegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå