KLB Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Står i vognkortet at vinterdekkene kunne være i den dimensjonen. Så den lokale dekkpusheren puttet på 4 stk Nokian Hakka 7. Men når jeg skal sjekke trykk står kun dekk i størrelsen 205/65/15 og større oppgitt. Hvordan vet jeg hva som blir riktig trykk da? Skal fylle bilen med familie og bagasje nå i jula, så da er det greit at det er riktig Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 fyller du mellom 32-34 psi så får du nok ikke gjort noe gæli, , det er veldig standard dekktrykk til veldig vanlig dekkdim (hvis du skal fylle bilen med kjærring unger og gaver og masse ribbe så hadde jeg nok gått for 34 ) KLB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 fyller du mellom 32-34 psi så får du nok ikke gjort noe gæli, , det er veldig standard dekktrykk til veldig vanlig dekkdim (hvis du skal fylle bilen med kjærring unger og gaver og masse ribbe så hadde jeg nok gått for 34 ) Jepp tenkte nok det var rundt de tallene Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 10mm forskjell er ikke stort. Fyll det som er anbefalt for 205/65/15 for lastet bil, og legg til 10% siden det begynner å bli kjølige tider KLB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå