Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du er jo bare en forbanna idiot herregud har da ikke sagt til deg at jeg skal sende i morgen har jo sagt det akkurat som det er   kan godt legge ut meldings loggen her jeg,.

om folk er intresert i den :) har nettop byttet jobb som jeg sa til deg da er det vanlig og ha 1 månde inne stående lønn det er jo ikke noe serlig med 2 unger hus biler og faenskap. Da prioriterer jeg ikke og få sendt til deg desverre 

hvordan kan du kalle meg useriøs for noe forbanna tull er du som er useriøs som skriver som du gjør. er mange her inne som har handlet av meg og forskuds betalt 

aldri vert noe tull eller klager 

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha, vet ikke hvem som er den største idioten her jeg. Skal legge ut hele PM loggen her jeg, så ser vi veldig fort hvem som er uærlig her nå.

Kommet bare svada svada fra deg i snart 2 uker nå. At du har en dårlig økonomi når du har to unger, bil og faenskap forteller meg veldig fort at du er person som har alt for mye rot i livet ditt og tar ikke ting seriøst. Når du i en voksen alder gjør avtale med folk, om det er skriftlig eller muntlig avtale, så er du faktisk bindt opp med det til ting er avklart og utført. Jeg jobber som bilselger, og er vant til å utføre seriøse avtaler. Hadde vært jævlig idiotisk av meg å selge en bil til en kunde. Og ikke hatt råd til å betale omreg på bilen, så jævlig profft av meg da. Når jeg vet jeg har en ræva økonomi denne mnd, men allikevel så selger jeg en bil til en kunde. Det er vel faen ikke kundens problem det, han har gjort en avtale med meg han. Iblant så selger jeg en bil til en kunde, før pengene er kommet inn, nå snakker vi om flere hundre tusen kr, da blir alt av omreg,årsavgift osv osv lagt ut på forskudd, kun fordi kunden skal få ett godt forhold til meg og føle seg trygg på sitt kjøp. Så kom faen ikke her å kall meg for en idiot, når du er grunnlegger av idiot stemplet...!

Skrevet

Å bytte jobb har da faen ikke noe med rot i livet og Gjøre er du helt idiot eller den leppa og de skvettlappene kunne du bare ha henta om det var så stress for deg er 1 times kjøring

Skrevet

Å bytte jobb har da faen ikke noe med rot i livet og Gjøre er du helt idiot eller den leppa og de skvettlappene kunne du bare ha henta om det var så stress for deg er 1 times kjøring

Skrevet

Er selvstendig næringsdrivende innen bruktbil, selger mellom 90-140 biler i året. Så har i bunn å grunn en stygg vane for å holde de avtalene jeg gjør, noe ikke du vet hva er i grunn.Har du en trang for å banne og kalle folk for idioter??, det er du som framstår som den største tullingen når du skriver slikt. Og lær deg å bruk 1881 kart veibeskrivelse, hvis du er usikker på hvor lang tid jeg bruker fra Jessheim til Halden. Det tar meg fort 2t 25m å komme meg til Halden. Noe jeg ikke har interesse av å bruke tid på i slikt føre som det er nå.

Men uansett, jeg legger deg og saken her på is, orker ikke mer useriøs prat fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...