Mysemannen Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 bro og bakker eksos og 84mm m52 blokk i ordenta kontakt, Bor ved Bryne, Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei. Jeg har nok alle delene som du trenger. Har 2.8 motor med defekt topp og tror at jeg har en 2.5 blokk som er ok Bor i Stavanger. jeg er mye på farten om dagene og treffes best på 92 22 65 44. Skal ned på mekkeplassen min i kveld og da kan du se på delene. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei! Deg har jeg jo hilst på før, høres bra ut, gir deg en lyd på telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Har fått tak i blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå