Petruz91 Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 har nettopp byttet interiøret mitt til svart sport skinn, de stolene er det manuel sete stille..på det interiøret som sto på min før var det elektrisk stille m/memory..Er det noen som har bygget om ?
Bmwrob Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 Mulig, men en del jobb. Bruker ramma og slik fra el. Men putene fra den som er manuell.
joakimkjolseth Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Det enkleste blir nok som robella sier, bruk ramma fra dine gamle seter. Hadde av trekket på sitteputa i min for å bytte airbag sensor. Det er bare trekket og noen mjuke puter på innsiden, så det burde være gjennomførbart. Kan forresten anbefale å bruke strips istedefor å fikle med de metallringene som står der, klipp dem og strips.
Petruz91 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Skrevet Desember 16, 2013 er det samme ramme på sportstoler og bestemor stolene til e39 da?
Bmwrob Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Samme ramme, putene er forskjellige. Om de skulle hatt flere rammer så hadde det kostet dem enormt mye i delelager.. Men for å bekrefte eller avkrefte så kan du gå inn på bmwfans.info og søke opp din bil. Så ser du på ETKA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå