Gå til innhold

m52b28 problemer!

andreas.mulle
 Share

Anbefalte innlegg

hei! håpte noen her kunne hjelpe meg å tenke litt, da jeg står ganske så fast... har en e36 med m52b28, og den går ikke skikkelig i det hele tatt...den går kun på 4 sylindre.... fant ut at det ikke var noe bensintrykk i railen(testet det med den lille ventilen helt framst) og har siden det byttet alle pakninger i innsuget, bensinpumpe, filter, plugger, besintrykksregulator og kamaksel sensor. når jeg kjører bilen kan jeg dra den til ca 5k i 1 gir og ca 4k i 2. og 3. det hørtes ut som en gammel mercedes når den ligger på 4k i 2. gir. hørtes ut som om det er sekunder før motoren takker for seg! noen som har noen formening om hva det kan være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøre diagnose står enda igjen å prøve og hadde selfølgelig vært det beste. er usikker på om det går da det ikke er jeg som har gjort ombyggingen, men har mine tvil. har sjekket etter falskluft, men skal være bra det. luftmengemåler har også blitt byttet, men til en ebay kopi. det var fordi jeg fikk beskjed om at den vist nok var ødelagt når jeg kjøpte den. lamda har jeg ikke skjekket, hvodan kan jeg sjekket dette uten diagnose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...