thomaleo Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 kjøpte en touring e36 320i M52 med manuell girkasse lurer da på om svinghjulet som er orginalt på bilen er enkelmasse eller dobbelmasse? og om clutchene som koed selger om de er beregna for dobbelmasse eller enkelmasse? snakker da om trykkplate lamell og utløserlager regner med at det er komplette sett på koed med disse delene? har også problem med en ulyd fra girkasse eller clutch? kommer en lyd når jeg slipper ut clutchen uavhengig av gir, trykker inn clutchen forsvinner den helt noen sier utløserlager? lyden har vært der ganske lenge så begynner vel å bli på tide å bytte snart så ikke noe går helt dundas. jeg spørr om dobbelmasse eller enkelmasse svinghjul pga dette byttet clutch og trykkplate om jeg må ut med girkasse for å bytte utløserlager uansett takker for svar på forhånd!
stig. Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 mulig jeg driter meg loddrett ut her, men mener å ha hørt at m52 kun ble levert med dobbeltmasse svinghjul lyden du beskriver er typisk utløserlager lyd hao reagerte på dette 1
thomaleo Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 kan virke logisk det i forhold til gs via regnr men vet du om koed sine clutcher er beregnet for dobbelmasse? og om disse settene koed selger kommer med utløserlager trykkplate og lamell???
Lillert Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Er dobbelmasse! vil du ha enkelmasse kan du bytte til en m20 svinghjul med e21 utløserlager er plug and play!
thomaleo Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Er dobbelmasse! vil du ha enkelmasse kan du bytte til en m20 svinghjul med e21 utløserlager er plug and play! takker for svar! men vet du om clutchsetta på koed kommer i sett med trykkplate lamell og utløserlager? også om de er beregna for dobbelmasseclutch?
Lillert Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Jeg vet ikke om de kommer med utløserlager men er ganske sikker på at de er beregna på originalt m50/52 svinghjul, som er dobbelmasse Ser også på bildene at clutcplata ikke er fjæret, noe som de pleier og være til enkelmassesvinghjul Du kan jo lese mer om det her: http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/gear_rattle.htm hao reagerte på dette 1
stig. Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 Ser også på bildene at clutcplata ikke er fjæret, noe som de pleier og være til enkelmassesvinghjul +1
MaWeRiCk Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 Clutch kittet fra koed leveres komplett med: Lamell,trykkplate og utloserlager har kjopt derfra flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå