Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er her noken med erfaring med MegasquirtPNP G2??

Skulle hatt ett rimlig sprut på min E34 535i turbo :smile:

Men Veit ikkje helt ka eg skal gå for :-s

Skrevet
  På 18.12.2013 den 19.58, Kris 535i skrev:

Hei,

Er her noken med erfaring med MegasquirtPNP G2??

Skulle hatt ett rimlig sprut på min E34 535i turbo :smile:

Men Veit ikkje helt ka eg skal gå for :-s

jeg har dette på min e30. det er da en DIY pnp da, men jeg regner med at det blir det samme ? uansett så gir jeg tommel opp. ( tommel gitt fra en med lite erfaring med datasprut )

Skrevet
  På 18.12.2013 den 22.35, jan magnus skrev:

jeg har dette på min e30. det er da en DIY pnp da, men jeg regner med at det blir det samme ? uansett så gir jeg tommel opp. ( tommel gitt fra en med lite erfaring med datasprut )

Oki, de e nokk den samme :smile: veit du om noken forhandlere i norge eller må enn til USA for å kjøpe?

Skrevet
  På 19.12.2013 den 4.20, Kris 535i skrev:

Oki, de e nokk den samme :smile: veit du om noken forhandlere i norge eller må enn til USA for å kjøpe?

Det har jeg ikke sjekket ut desverre, men all fornuft tilsier at du burde kjøpe den fra diyautotune.com da jeg vil tro at uansett hvor du kjøper denne løsningen i norge så er det vel få som matcher den prisen du må betale for den du kjøper ifra over dammen

legger til 4 gode grunner:

God kundeservice

Skrevet
  På 19.12.2013 den 6.39, jan magnus skrev:

Det har jeg ikke sjekket ut desverre, men all fornuft tilsier at du burde kjøpe den fra diyautotune.com da jeg vil tro at uansett hvor du kjøper denne løsningen i norge så er det vel få som matcher den prisen du må betale for den du kjøper ifra over dammen

legger til 4 gode grunner:

God kundeservice

God kundeservice

God kundeservice

God kundeservice ☝

De er raske på levering også+ at om det skjer noe så har du garantitid , og den dekker alle utgifter om du må sende den bort for rep :)

(Selvopplevd)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Oki :smile:  då må ej få bestil fra over dammen :grin: hehe, god kundeservice e no bra da :grin: 

Har du bredbåndslambda? tenkte å kansje kjøpe de samtidig :grin:

Skrevet
  På 19.12.2013 den 19.01, Kris 535i skrev:

Oki :smile: då må ej få bestil fra over dammen :grin: hehe, god kundeservice e no bra da :grin:

Har du bredbåndslambda? tenkte å kansje kjøpe de samtidig :grin:

Ja det har jeg, jeg kjører med zeitronix utstyr som hpr godt overens med tunerstudio . Men det selger de vel ikke der tror jeg.

Skrevet
  På 19.12.2013 den 19.21, jan magnus skrev:

Ja det har jeg, jeg kjører med zeitronix utstyr som hpr godt overens med tunerstudio . Men det selger de vel ikke der tror jeg.

Oki :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...