Chris_325iM Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 pris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Står i topic chris Men sikkert lov og komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Trengs flere beviser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Er det noe bilde av denne med komplett front osv også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hadde det vært mulig åfå flere bilder av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Jeg skal på verkstedet senere i dag, hva skal du ha bilder av? så kan jeg ta noen. Bor du langt unna? Hvis ikke kan du jo stikke innom og kikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Sånn generelt av bilen, gjerne med front og sånn montert. Av det som er av rust og skader hadde også vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Fikk du tatt noen bilder? Kan sende de på tlf,om det er lettere altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Nei, rakk desverre ikke bort på verkstedet i går. Men skal dit i morgen, så skal se hva jeg får til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Okey:) Høres flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Orket ikke sette sammen fronten på bilen da det ikke er jeg som selger denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Blir den satt i sammen før salg? Eller må den hentes sånn den står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Den kan nok helt sikkert settes isammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå