RoarH Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Siden jeg er den særeste BMW eieren som finnes, som ikke liker M5 fangeren til E39, så er jeg på jakt etter orginal front spoiler. Kunne selvfølgelig kjøpt ny, men tenkte at det kanskje kunne være noen som hadde en slik liggende, siden alle skal ha M5 fanger. Tenker på denne typen spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Har både preface og facelift orginal front med grøftelys. Facelift har med hull i listene til pdc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarH Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Har du bilde av den facelift fronten? Og hvordan passer kontakten fra preface grøftelysa over på facelift lysa? Jeg holder til i Vestfold, er du langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 hei igjen. Meiner stikkene er like på facelift og preface. Det er bare M-Tech lysa som behøver andre kontakter. Eg holder til på husnes i kvinnherad så de er nok et stykke desverre... Lakk koden er Orientblå 317 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 oi fekk ikkje opp bilde som du hadde lagt ved før nå så ser at eg ikkje har lik. Det du har er preface med splittere. Eg har ikkje det til min. lakk kode er cosmos svart 303 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarH Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Kvinnherad blir litt langt unna ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå