vegardostrem Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hei. Har en ny BMW 1-serie (2014 modell) og spiller en del musikk over bluetooth fra Spotify. Ved første sang jeg setter på oppdaterer artist og tittel seg i bilen, men når jeg skifter sang (enten fra bil eller fra Spotify på iPhone 5S) henger gammel artist og tittel igjen. Det virker som lengden på sangen oppdaterer seg. Noen som har noen gode tips til å løse problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Akkurat samme i min 3-serie ved bruk av Spotify. Jeg kan ikke kjøre musikk over bluetooth men kopler iPhone/iPod til USB/Aux med Y-kabelen. Spiller jeg av fra musikksamling lagret på USB-pinne/iPhone/iPod funker det som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Sliter med samme selv, samme om det er iOS eller Androidenhet.. Sliter også om jeg har hatt en annen enhet tilkoblet om jeg bytter igjen mtp lyden. Telefondelen fungerer utmerket, men Spotify over BT er dårlige greier. Mulig det har kommet/kommer en oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå