Eriksen933 Skrevet Desember 28, 2013 Skrevet Desember 28, 2013 Termostaten passer bare en vei sendt from my unicorn using tapatalk Det vet jeg, men det sitter en pil på termostaten, og den skal rett opp
mege34 Skrevet Desember 28, 2013 Skrevet Desember 28, 2013 Det er ikke vannet som blir til damp når jeg slipper opp trykket? Vannet er vel over 100 grader, så trodde det bare blei damp når jeg åpnet lufteskruen? De gangene jeg har åpnet lufte skruen når den ikke har vært varmere enn drifts temp kommer det kun veske. Visst det fortsatt er luft i systemet er den motoren ufattelig vanskelig og lufte Hvis du blander i frostvæske (som du skal) så ska det mer til en 100grader før det koker og blir damp. Hvis du ikke har gjort det derimot så skal det ikke være så veldig sliten vannpumpe før det koker ettersom termostaten ikke åpner før 88? Grader.Har du sjekket vannpumpen no ? Er jo en mulighet at d er varmeregisteret og men du skulle ikke fått varmluft i kupe da vil eg tro.. Det kan du ihvertfall enkelt sjekke ved og koble av to av slangene som går gjennom torpedoveggen og koble de to sammen med en hageslange eller noe så du kobler kjølestystemet utenom registeret. Husker ikke hvilket av de 3 slangene det var no men det ser du hvis du følger de. Men holder fortsatt en knapp på vannpumpen hvis du ikke har sjekket den. Plastik holder ikke evig akkuratt. sendt from my unicorn using tapatalk
kjetil1985 Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Hadde lignende problem på min. Byttet vannpumpe,termostat siden den hadde kokt. Ble bra etter jeg byttet det,fylte kjølevæske og luftet anlegget "Bladene" på vannpumpen min var smuldret opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå