Oddiam Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Lurer på hva jeg kan gjøre for å "sprite opp" E30'n litt.. Tenker på å felle inn naviskjerm med kjørecomputer osv nede ved askebegeret. Men føler at jeg skulle hatt noe annet også.. Noen gode ideer? Tenker da ikke utvendig eller motormessig. Jeg har f.eks vurdert en start/stopp knapp. Slike ting tenker jeg på.. PS. God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Ikke alle svar samtidig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Sjekk ut saltkjelen sin tråd om E39en hans, så kan det vel hende du får noen idéer til hva du kan gjøre. Motormessig kan du vel ikke kjøre annet enn å bytte motor for å få mer kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Fant ikke en slik post.. Er ikke noen racer på forum Jeg sa jeg IKKE skulle gjør noe med motoren, da den allerede er rett under grensen for hva jeg får godkjent.. Tingene jeg letter etter er kun kosmetisk og oppgraderende for interiøret og litt for å modernisere. Jeg har satt bort jobben med alt grovarbeidet i E30'n, i karosseriet, lakkering, motorbytte og diverse annet blir gjort "utenbys" og det er derfor jeg er på utkikk etter flere gode ideer. Hvis det kommer noe jeg liker kan det hende jeg får dette gjort samtidig som alt annet.. Det jeg har foreløbig er dette: Slik blir layout, med en litt mørkere brun farge enn bildet. Bildet er noe jeg fant via en søkemotor.. Dette er skjermen jeg refererer til, fant også denne på en kjent søkemotor.. Hvis det er noen tvil enda, så er jeg IKKE interessert i west coast styling, med kaffetrakter og lysstøperi i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Ingen meninger? Ikke engang " Hvorfor ødelegge bilen med bla bla.." Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Brunt skinn i en E30 kunne vært rimelig smexy! Jeg syns det så fint ut, til og med med denna DVD spilleren under aircondition knapper og div. Skal du style opp bilen så hadde jo såklart M-technik eller ACS/Hartge som er "originalt" til BMW noe og gå får, ikke sånt annen jallastyling som du sikter til ved WC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Ja jeg går for mtech, men det er mer utvendig enn noe annet.. Er vel stort sett bare rattet innvendig. Jeg tror det er en samsung tablet som er brukt på bildet ovenfor. Er ikke riktig sikker enda hvilken jeg kan få til å passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Så rimelig flott ut, har du søkt litt etter iPad som midtkonsoll? Mener å ha sett dette proffmontert (men ikke til BMW), så veldig ryddig og riktig ut. Har du vurdert en iPad Air for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Så rimelig flott ut, har du søkt litt etter iPad som midtkonsoll? Mener å ha sett dette proffmontert (men ikke til BMW), så veldig ryddig og riktig ut. Har du vurdert en iPad Air for eksempel? Dette er noe jeg har spekulert på å gjøre i mange år, så jeg har hadd tanken Problemet er stort sett at det ikke er plass til noe som helst på dashbordet uten å kutte bort noe, og om jeg kutter ett sted må jeg trekke opp hele dashen igjen, og da blir det ikke samme stoff som det originale.. Kunne gjærne tenke meg en nedfellbar skjerm på topp av dash (I samme stil som 2013mod har), men det er nokk over mitt nivå.. Har ikke fått målt om det passer enda, men jeg vant en ipad mini på jobb her om dagen, så jeg tenker at det er den som blir utgangspunktet for dash montering nede ved askebeger hvis den passer. Grunnen til at jeg vil lage det der nede er som nevnt at jeg ikke har lyst til å ødelegege den originale dashen for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Har en iPad mini selv, er ikke helt fornøyd med oppløsningen. Dette problemet får vel ikke du når du monterer den der nede. Likevel blir den sikkert litt ubrukelig når den ikke har muligheter for nett, har du tenkt deg ice.net eller lignende der? Hvis du skal trekke det om, gjør det i alcantara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Har bare såvidt prøvd den, så jeg har ikke forsket på oppløsning, men det kommer ikke til å være ett problem.. Tenker det blir lagt inn programvare som ikke krever aktiv nett, slik som spotify. Trenger jeg nett er det bare å dele med mobilen. Er ikke noe stor fan av alcantara dash, så jeg kommer til å strekke meg langt for å beholde den originale. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Aha, tenkte at du skulle bruke den som GPS. Vel, lykke til, høres ut som et utrolig kult prosjekt. Håper du lager prosjekt tråd her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Nja, kan jo ha gps uten å ha nett uansett.. Kan hende jeg lager en tråd, men som sagt har jeg satt bort mye av jobben, så det blir ikke mye dag-til-dag jobbing på bilen, så det kan bli langt mellom postene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Å, trodde ikke iPad Mini hadde GPS støtte jeg? Kjekt å vite, da kan jeg jo begynne å ta den med annet enn til studier. Hadde vært kjekt med tråd selv om det tar lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Vet ikke om den støtter gps, men kan heelt sikkert koble opp egen gps enhet for å få det til å fungere.. Joda, kan lage en tråd Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå