davidmannen Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Fint med lav km, kan også være interessert i delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hei. Jeg har kanskje en motor tilgjengelig snart. Både M52B20 og M50B20. Jeg skal ned og hjelpe til med en jobb i Farsund over helgen. Kanskje hadde jeg klart å få ut motoren før jeg reiser? Kanskje hadde jeg fått til levering til Kristiansand og? Men det kommer jo an på om jeg har riktig motor. Og vi få snakkes om pris om det skal være med levering og. Det står i profilen din at du kjører E39 520i. Da er det M52B20 du trenger. Og fra 09.98 har motoren dobbelvanos, og da heter den TU i tillegg på motorkoden. Jeg mekker mye om dagene og treffes best på 92 22 65 44. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkv Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Jeg har en komplett m50b20 motor i Vestfold, ta kontakt ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidmannen Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Beklager seint svar spesielt til Eirik, er litt ny på bimmers, har ikke helt skjønt notifikasjons systemet, men har skaffet meg motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå