Nytern Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Begynner å bli litt vel bra felgutvalg her, så jeg legger ut noen sett for salg og ser hvilket/hvilke som evt selges først. 2-delte BBS-felger i sprek farge selges med 2 greie og 2 litt mindre greie sommerdekk, mener dekkdim er 225/45-17 bak og 215/45-17 foran. Felgene er ikke 100% strøkne, men de er runde som dagen de rullet ut fra fabrikk. Følger med ventiladapter for å fylle luft, denne koster 500ish kroner å kjøpe løst. Mangler 2 senterdeksler. Pris 5000,- Ny pris 4000,-. Se siste post for mer info. Håper det går greit at jeg låner ett bilde av han jeg handlet de av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Pris kan diskuteres, jeg biter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Ny pris 4000,- Kan også få rivd av dekk sånn at felgene blir billigere å sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Oppesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Opp med seg Kan virkelig ikke tro at 4k er for mye, burde jeg kanskje lakkere de i en mer normal farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Kule felger, vurderte å kjøpe de når forrige eier solgte de. Men jeg skulle gjerne hatt de komplett med alle kopper! Kunne selvfølgelig kjøpt nye kommer, men da hadde det kommer lakkering i tillegg og da ikke så billig allikevel! Kule felger er det i hvertfall, hadde det ikke vært så langt vekk kunne jeg vurdert det:) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Jeg sender vettu, og jeg har en ekstra boks med lakk liggende.. Kom igjen, folkens! Kan rive av dekk sånn at det blir billigere å sende de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 oppesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå