Nytern Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Nesten litt flaut, men jeg slenger ut en salgstråd på disse enda jeg ikke vet veldig mye om dem akkurat nå. Kjekke vinterfelger? Sladdefelger? 3-serie fitment. 2 greie sommerdekk, 2 utslitt. 1000,- Vi snakker 17" versjonen av disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChallesBimmer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Har akkurat ødelagt ene felgen min å trenger noen andre kjapt, hvor befinner de her seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Heihei!Holder til på Tynset nord i Hedmark. Hva med deg?Kan fint kjøre litt i møte mot dieselpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChallesBimmer Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Bor i oslo så blir nok litt langt:/ Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hei! Bildet ditt er ikke "krystallklart"... Er det slike som dette? http://www.bmwstylewheels.com/bmw/44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Heihei!Det stemmer ja, kan godt plukke de frem fra bodens innerste mørke og knipse noen bilder hvis det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Ny pris 750,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_M Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Hei Ser tråden er gammel. Men jeg prøver allikevel. Er felgene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå