S.Hafsmo Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Har den siste uka hatt problemer med at koffertlokket låser seg opp mens bilen står parkert, som resulterer i "trunk lid open" hver gang jeg skal ut og kjøre. Jeg trodde først det var en sensorfeil, men lokket har faktisk låst seg opp, og dersom jeg løfter lokket en cm og slipper det ned igjen, aktiveres soft-close, og trekker ned lokket. Lokket virker forøvrig utmerket fra både nøkkelknipp og knapp i bil (hydraulisk lokk). Noen som har erfart tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 er ikke microbryteren som tuller seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Den som forteller om lokket er lukket eller ei? I så fall tviler jeg på det, i og med at lokket faktisk er ulåst når meldingen dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 nei, den som aktiverer låsemekanismen. er jo noe greier som snurrer nedi bakplaten for å trekke lokket ned. prøvd å null-stille åpne/ lukke mekanismen? var noe greier med å vri nøkkel 90 grader 1 vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 muligens denne kan hjelpe? http://www.bimmerboard.com/forums/posts/393136 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Jeg prøvde den vri-patenten for et par dager siden, og har egentlig ikke brukt bilen siden, så jeg vet ikke enda om det har hjulpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå