Marthee-93 Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Kjøpte meg ny bil i slutten av juli 2013. BMW 318, 2000 modell, akkurat rundet 127 000 km. Dette er min 2.bil som jeg har store planer for Første dagen i gårdsplassen min. Det første jeg gjorde var selvsagt å vaske den, vask er alltid viktig! På grunn av mye trøbbel med oljelekkasje, har jeg ikke kommet så langt som håpet til nå, men har blitt gjort småtterier som gjør en liten forskjell. 318 motorene er vel ikke de beste, men lar meg ikke vippe av pinnen av den grunn. Ser stort potensiale i denne bilen. Det som har blitt gjort til nå: Byttet deler i motorrom Oljeskift Sotet grøftlys, framlykter og baklykter Kjøpt anlegg, type JL Audio, 2x12" sub i ferdig portet kasse (bilder kommer senere) Litt småtteri i interiør, stickerbomb og klistremerker Stickerbomb rundt girstangen, ble utrolig tøft! Litt småstæsj må det være. Navnet mitt finnes også nedenfor dørhåndtaket utenfor på sjåførsiden. Etter jeg har sotet baklyktene. Det gjorde seg!! Må selvfølgelig sette litt preg på at det er en chick i bilen!
karolinef Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Kult med rød e46, er ikke så ofte man møter på de i den fargen
Life Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Feit farge på den bilen der tro om den hadde kledd gullfelger? Marthee-93 reagerte på dette 1
Marthee-93 Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Det er ikke så mange av de nei, så skiller seg litt ut
Life Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Kansje noe alla mudbug sine bbs felger? Subaru gold hadde vert fett
Marthee-93 Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Vi får se! Tenkt å pusse å lakkere opp sommerfelgene nå i vinter, først iallefall
Life Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Er det 2 delte felger eg skimter på bildet der? I så tilfelle kunne du gått for Subaru gold på eikene med polert kant og skruene i bilens farge
Marthee-93 Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Det er 2delte ja! Skulle gjerne likt å visst navnet på disse. Må nok pusse ned kanten, for de er ikke så fine. Så derfor får jeg ikke til den kromme kanten på de:-/ Har vært litt inne på tanken å lakkere kanten rød, men vet ikke om dette kanskje blir litt mye..
Albino Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Fin bil i fet farge! Men den horrible spoileren tror jeg du skal "miste"
Diiesel Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Hoho, ikke akkurat min smak for å si det slik
Marthee-93 Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Spoileren var egentlig det første som skulle av!! Men den som har festet denne har rett og slett ikke tenkt å ta den av igjen! Derfor kan jeg ikke ta den av før hele bilen skal lakkeres, siden bakluka må pusses ned vet den er stygg!
Diiesel Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Hvor kjøpte du den stickerbomb folieringen?
Life Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Det er 2delte ja! Skulle gjerne likt å visst navnet på disse. Må nok pusse ned kanten, for de er ikke så fine. Så derfor får jeg ikke til den kromme kanten på de:-/ Har vært litt inne på tanken å lakkere kanten rød, men vet ikke om dette kanskje blir litt mye.. Kan vel kansje bli litt mye med rød kant ja. Men visst resten av bilen blir litt "over the top" så kan det vel gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå