joru Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Vet ikke, er ikke så mange med samme utseende vil jeg påsta sist jeg så en som kan sammenlignes, lå den ute for 80 000, men den var ikke shadowline, og hadde ikke aerodynamic bakvinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Håper det var noen år siden du så den annonsa, får 80k var nå heftig mye får en gammel 523i Får jo feks en original msport bil hos forhandler med lavere km mye billigere jo. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46422572&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Haha, husker ikke nøyaktig, men mener jeg ga 60k for gamle 523i'n min, med 176000 på tellern, nesten helt strøken 2000mod (facelift lykter og TU motor), takluke og egentlig mye utstyr. Og Alpina leppe koster under 1000kr på ebay.. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Det kan hende jeg har hatt min en del år nå, men jeg har ikke enda sett en identisk en shadowline touring, med alpina front og aerodynamic bakende værdt å næmne er også at det ikke er hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 men hvor mye skal du isåfall ha i mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Veit ikke heilt, kan hende jeg vil beholde den og, får den igjen med m-front.. Egentlig nesten identisk til denne, min har litt mindre utstyr og km: http://www.finn.no/46541044 , men han her får neppe solgt til den prisen.. Prisen som står i førstepost her er med litt feil, nå blir mesteparten/alt retta opp i, termostater er kjøpt inn og blir bytta, ska straks gjennom eu så abs-en må jeg ta asap. Wiren til panserlåsen blir og tatt. så må tenke meg om litt ang verdi etter det, i området rundt 100 vil jeg tro Dukka opp rust på bakluka i vinter og, skulle gjerne tatt det før salg, så den hadde blitt 110% strøken.. kassa har oppført seg eksemplarisk siste månedene og faktisk Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 sikker på at du ikke vil bytte? kunne gjerne tenkt meg en sterk dieselmotor i bmw's fineste karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 samme ratt og interiør som den på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Det er svart sportskinn, men ikke m-ratt dessverre :/ Har du noen bilder av din da? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 har bilder før alpina leppe, er vanlig sort skinninteriør, har preface m5 ratt, motorkode m52b25, kan sende bilde til mobilen din hvis jeg får nummeret ditt? er business spiller med cd veksler, har også koblet til aux istede for cdveksleren men den er fortsatt i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 47660119 ligger på 1.2l/mila? Det gjorde hvertfall min synes jeg å huske Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 går fort en liter ja vertfall når girkassa står i sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Trur nok jeg beholder bilen, klarer ikke kvitte meg med den nå Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå