EirikMoi Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Selger nå mine Rondell D58 felger da jeg fortiden ikke har bil som passer dem. Har stått på min E34 525 tds stv og passet perfekt på bilen. Felgene er 8,5*18 fremme og 10*18 bak. Dekkene husker jeg ikke profil på(30 eller 35) men er 235 brede fremme og 265 brede bak. Bak dekkene må byttes da de er ganske slitt på innersiden. Kom med bud! PS; Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Hvor hører du til? O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 Holder til sør i Rogaland (Orre) Tenkte med ca 5000 for dem, men pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Få ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 +1 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Bilder etter vask. Ser også at kromkanten på noen av felgene ikke er så veldig pen å se til, men skal forhøre meg lit rundt om dette er noe som det går å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Det der er klarlakken som Er borte å korrigert eller hvordan det skrives ... Må hvertfall våtslipes å poleres! Nesten alle rondell jeg ser er sånn ... Kjipt det er så dårlig kvalitet på disse ellers hadde det nye setter innpå her vært aktuelle å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Felgene er nå solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå