råner Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Har kjøpt meg en e46 320.. Fikk med 2 orginalnøkkler med fjernstyrt sentrallås og en "nødnøkkel".. De orginale kan brukes til å åpne og lukke dører men ikke starte bilen.. Får kun på tenninga? mens "nødnøkklen" funker helt fint å starte bilen med..vist jeg putter "nødnøkklen" i tenninga så kan jeg starte bilen med alle nøkklene innenfor 20-30 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 teorien min er at jeg har nødnøkklen til bilen og kan starte bilen med denne nøkklen,vist jeg putter nødnøkklen i tenninga forså å putte en av de andre nøkklene inn så starter bilen.vist jeg skrur av ews-antennen, fester nødnøkklen til den og gjemmer den i dashbordet så vil vel de andre nøkklene funke ?da vil vel ews*n kunne lese immobilzer chippen konstant?håper noen her kan komme med noen tips/innspill..takk på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå