thomascr Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Hei. Sitter med en liten tanke om og hente banebil. tenker da til drifting, rudskogen, våler etc. Er ute etter en bil, som jeg ikke trenger og bruke så mye penger og skruing på, som klarer seg greit til og sladde meg. hva er det beste alternativet? e36 m3, e46m3, e39 m5? kom med innspill, gjerne begrunn svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 E46 M3 med ESS presse, men jeg hadde jo valgt e30 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 E46 M3 med ESS presse, men jeg hadde jo valgt e30 da hehe, ja det vet jeg du hadde så e46 med manuell er det beste alternativet for drifting? hvis jeg ikke vil skru meg ihel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Må vel skru deg ihel på alle biler som blir brukt mye til drifting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 E30 med stor motor spinner lettere og mer enn noen av de bilene du lister opp. Men kan være ubehagelig å drifte med i store hastigheter siden den kontrer såpass hurtig. Generelt så må du skru uansett hva du velger. Stor motor med lavt turtall er melodien om du skal ha minimalt med skruing. Drifting er voldtekt av bilens understell, og skruing er en del av gamet. Sørensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 E38 med chevrolet LS motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 E39 med dodge nascar V8 http://m.youtube.com/watch?v=aK8mOUlVlZg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Er selvsagt klar over at det blir skruing men vil ikke ha noe som detter fra hverandre hele tiden, heldst en motor som tåler litt bank er ikke en orginal 3,2l s50 nokk til og ha det gøy på rudskogen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg ville valgt 3.2 L E36 M3, kan lett sette i z3 tannstang, billig coilovers som holder i massevis så er du på god vei. Billige deler som det finnes fluss av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 S50B30 med overlading må vel være kurrant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 3, 2 med presse er artigere og mer gunstig i forhold til holdbarhet Holder i massevis med org. Sugis også, hadde vært tøft om noen hadde sugetrimma en 3, 2 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 M3 E36 Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Er selvsagt klar over at det blir skruing men vil ikke ha noe som detter fra hverandre hele tiden, heldst en motor som tåler litt bank er ikke en orginal 3,2l s50 nokk til og ha det gøy på rudskogen eller? det skal la seg gjøre. lette bilem max, tømme den for all dritt, hullborre her og der. sette på en diff med høyere utveksling så er man der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå