Gå til innhold

Hvordan spille av musikk via blåtann fra mobiltlf? 2011. 5-serie.

Share

Anbefalte innlegg

Dette avhenger av utstyrsnivået i bilen. Om du har det som trengs eller ei kan du enkelt se i iDrive'n. Gå til hovedmenyen, velg "CD/Multimedia" og så velg "External Devices". Da får du en liste over tilkoplingsmuligheter for eksterne kilder. F.eks: USB, Bluetooth og AUX som bildet under viser. Har du ikke Bluetooth-symbolet der så har du ikke mulighet til å streame musikk over BT.

post-52773-0-36756900-1388326415_thumb.j

Hvis du har opsjonen så kan du se her hvordan du får det til å funke: http://www.youtube.com/watch?v=-w-qwleMye4

EDIT: slenger på litt mer info da jeg ikke har noe bedre å ta meg til...

Bluetooth audio ble tilgjengelig fra høsten 2010. Da tok BMW i bruk det de kaller Combox. Combox'en gir endel muligheter man ikke har på pre-Combox biler (TCU/MULF):

- Bluetooth audio
- Better Bluetooth integration for handsfree calling
- Office (iOS6 supports emails sync)
- Internet* and BMW Online*
- BMW Apps
- BMW Plugin
- Video playback

Man har Combox i bilen kun om man har valgt ekstrautstyr som krever det. Combox kan forøvrig ettermonteres. Det er mange som har gjort dette i E6x/E9x/etc, men F-serie har jeg ikke kikket noe på. Er vel ikke så mange som er ivrige på å modde nesten helt nye biler. Krever ny hardware samt litt koding. Din lokale BMW forhandler vil med 99% sikkerhet si at dette ikke er mulig og vil ikke hjelpe deg. Men det er folk som selger hardware og gjør kodinga for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...