beianmotorsport Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 har en 91 mod nissan terrano som jeg selger enten komplett med mangel på eu og uten starter og turbo, eller selger den i deler. kom med bud.tlf 94194645
beianmotorsport Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 Ingen som trenger deler/delebil?
beianmotorsport Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Skrevet Februar 15, 2014 opp, grei prosjektbil, som kan bli en grei trekkbil. kan byttes i det meste
stig. Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 detta er jo fin bil og herje med i skauen, hva skal du ha for den ?, men skal jeg ha den så må starter og turbo være der da, må være kjørbar
beianmotorsport Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 Har ikke starter. Har en sliten turbo. Kan kanskje skaffe starter, men kan ikke garantere det. Har satt prisen til 6000 uten turbo og starter. 3000 får jeg i vrakpant, å gode sommer dekk osv. Så 6000 slik den står er ikke upris mener jeg. Dyrere om jeg skal få den kjørbar. Men send en pm eventuelt du så kanskje vi kan bli enig.
stig. Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 ikke misforstå meg, men da blir det for "dyrt" for en bil jeg ikke kan sette meg inn i å kjøre (skal jo herjes med i skauen så eu er ikke så farlig )
beianmotorsport Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 Ikke missforstå meg, men gidder ikke å koste på en bil som jeg vurdere å hugge for å få solgt den hel. Har god plass hjemme så delene kan ligge de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå