A.Elstad Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Hei. Skal bygge om fra automat til manuell. Har fått tak i de fleste delene men trenger fortsatt mellomaksling til å bruke på en 535 88 mod. Så om noen har så er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Elstad Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Elstad Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hei. Skal bygge om fra automat til manuell. Har fått tak i de fleste delene men trenger fortsatt mellomaksling til å bruke på en 535 88 mod. Så om noen har så er jeg interessert. Hei. Det er god sjanse for at jeg har en aksling. Jeg kjöpte en E34 M5 aksling. Sä hvis jeg har fätt riktig aksling skal den väre lik E34 535. Akslingen koster i sä fall 1.500 kr + frakt. Jeg kommer hjem pä onsdag. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Elstad Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Hei, Hvis den passer så skal jeg ha den. Kan du måle lengden på den? Den jeg skal ha ifølge GS må være 1593mm. lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå