Fischquig Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Kjøpte meg en svart 2000 318Ci i jula som jeg har div planer for utvendig. I første omgang blir det senk, felger og angel eyes. Har sett litt på felger, dimensjoner og offset, men ikke helt kommet fram til den ultimate kombinasjonen... Tror jeg skal kjøre BBS LM-replikaer i gull med polert kant. Noe sånt er planen (ja, ser det er en m3) Kan noen da hjelpe meg med hvilken ET jeg skal ha for at hjula ikke skal subbe, men samtidig fylle hjulbuen så langt ut som mulig? Har funnet et felgsett beståend av 19x8.5 ET 35 og 19x9.5 ET 40, vil dette se bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Vil gå bra det. Spørs jo hvor mye du har tenkt til å senke og hvor stiv du vil ha bilen din. Du kan jo justere camber noe veldig også. Mange muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Det er bra, men hvor mye innafor hjulbuen vil hjula være? Noen som kjører med dette oppstettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå