Eksos Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ønsker å kjøpe framskjermer, dører, og da helst førerdør, og ett bra panser til E46 Sedan. Er plaget med rust på mine, så dersom du har noe som er så godt som rustfritt, ikke nøl med å kontakt meg Hadde vert supert dersom delen også var titansølv, slik jeg slipper å tenke på fargeforskjell ved lakkering.... Befinner meg på Sunnmøre 6087Ristesund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Du kan kjøpe en hel bil hvis du vil, er titansølv sedan med skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 How much? Trenger ingen andre deler ellers, så skal vell litt til for at det blir lønnsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Trenger bare 10000, har hørt at en 318 motor går for rundt 8k også. Annonse: http://www.autodb.no/bil/view/1644435 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Det som er shit, er vell at det er førerdøra jeg har mest bruk for, og gjerne også venstre forskjem... Men takk for tilbudet 318i motoren tror jeg var laga av gull, siden folk sliter med å få 3-4 lapper selv for en 320 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Det som er shit, er vell at det er førerdøra jeg har mest bruk for, og gjerne også venstre forskjem... Men takk for tilbudet 318i motoren tror jeg var laga av gull, siden folk sliter med å få 3-4 lapper selv for en 320 motor Åja, haha. Jaja, jeg kan se på den lyse siden at panseret er fortsatt inntakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå