Pensel Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Har du noe mulighet til og skru den løs? For har bukk til og få lempet den ut. Ble bare mye t den prisen og måtte skru den ut selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Kan være behjelpelig og skru den ut men det må iallefall skje hos meg. og da skal jeg ha penger først og vi to kan skru den ut lempe den på en pall eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 frontlykter, bakfanger, sideskjørt, frontfanger, front bjelke og blinklysa foran er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 noen nye bilder og deler som er skrudd av bilen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 oppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bearboy88 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 E frontruta heil å fine ? Viss ja, ka du vil ha for den ? Åso handtaket på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Mušić Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Har du GM5 modulen ??? Hvis ja, pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 E frontruta heil å fine ? Viss ja, ka du vil ha for den ? Åso handtaket på bakluka Hei. frontruta er hel ja 700 kr kan du få den for! men da demonterer du selv. håndtaket på bakluka skal jeg ha 300 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Har du GM5 modulen ??? Hvis ja, pris ? Hei jeg vet ikke hva gm5 modulen er får jeg forklaring på hva dette er så vurderer jeg pris. regner med at jeg har den siden jeg ikke har hørt om noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Mušić Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Grunn Modulen for sentrallås. Hvit boks som står i hanskerommet. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Hei du kan få den for 450 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Mušić Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Er denne til sedan? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå