Teigland Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Selger noen deler fra en E46 m3 (høyreratta) som skal bli banebil. I all hovedsak er det interiør, noe elektronikk og org dempere og fjører. Fullelektriske seter uten varme.Memory på høyre stolen. Ønsker helst å selge interiøret (stoler, baksete, dørtrekk og sidepanel) samlet. kan også få med svart taktrekk og stolpedeksler, uten takluke dersom det er ønskelig.prisant. 8000kr Rattet tenkte jeg 1500 er en grei pris på. Demperene og fjøra tenkte jeg 3000 kunne være en grei pris på.Bakdemperene ser relativt nye ut, fortsatt sachs merkelapper på de. (samme som org, produsert på samme linja som org bmw, og boge.)Framdemperene har jeg ikke sett om er bytta, men er ingen lekasjer etc og se på de.
Teigland Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 Oppdatert med bilder. Egen tråd på hjula. http://bimmers.no/topic/776529-svart-19-e46-m3-hjul/
homble Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 pris på m3 rattet, svar i pm inbox , så jeg finner det igjen
Espenss94 Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 ikke noe muliget å selge noe karosserideler selv om du skal bruke den til på bane?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå