BW motorsport Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Svart skinn interiør for E34 sedan med delt baksete, selges. Manuelle komfortstoler med armlener fremme. Det kan også følge med elektrisk justérbare fremstoler, men disse er ikke strøkne. Prisant. kr.6000,- eller fornuftige bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Jeg har ikke delt baksete på min bil, har heller ikke nedfelbar seter bak.passer disse i min bil da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Jeg har ikke delt baksete på min bil, har heller ikke nedfelbar seter bak. passer disse i min bil da?? Nei da mangler du festene i karroseriet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Tommy Berg Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 hei har du skinn setene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 har de setene ennå send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Hei har du setene enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå