setten Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Kjøpte denne e30 2.0 i sommer.. Tok fly ned til oslo og det som møtte meg da var ikke så veldig artig..Biln var lylakkert for noen måneder siden sa han jeg kjøpte den av og det bare var litt polering som skulle til for å få den fin ( ...)Bulker og slipstriper, generelt stygg i lakken... hadde lakkert lister osv..Men med litt pruting og strålende sol ble det handell og kjørte 60 mil med taket nede Planer: opplakkering, coilovers, div innvendig, ny cab helst....., samme felger evt lakkering av senter og mere strekk.. Bestemte meg forige uke for lakkering og satte igang med demontering Idag har jeg slipt ned og sparklet opp div hakk og bulker på fangerne, pluss alle lister rundt om.Samt lagt fyller på delene Fått gjort litt idag selv om det er søndag
AndreasW Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Strøkent Arnstein! Bli artig å shå resultatet!
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Opp dater setten!? Vært dårlig me det.. blir!!
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Vært dårlig med oppdatering den siste tiden!.. men har fått gjort mye!! Flyttet bilen fra meg til jobben!
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Jeg skulle bare valse ut buene litt, men viste seg det var gjort div under der.. så endte med at jeg måtte bytte halle buen på begge sidene bak.. Sveisete inn og skjerte av hele kanten på buen, sandblåste og limte ihop ytter og innerbue PRØVEMONTERT! er bare langt dit for å se hva jeg måtte gjøre.
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Var egentlig ikke så mange bulker var bare JÆVLIG dårlig jobb under forige seier sin lakkering... men litt sparkling var det såklart Klar litt fyller 4 tykke lag!!!
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Etter MANGE timer med sliping av fyller fikk jeg biln endelig i boksen
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Etter my fram og tilbake ble motorromme Rallysvart! Samme farge som alle detaljer og lister
setten Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Tok med bilen hjem til garasjen igjenn :DD Ble lite med bilder av bilen rett etter lakk for glemte rett å slett av det.. Og har fått monter en del Satte på bakluka men synes det ble litt tamt så måtte finne på noe
tommyheimberg Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Denna blei utroolig grom! nydelig farge"-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå