Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer å dele når det gjelder å velge sted for eu kontroll

Og andre tips

Bilen er i ok stand, og har ikke noe å tenke på annet enn foringer bak. Kjørt litt under 180k km, 316i 2000 mod

Har ikke lyst til å betale no ekstra for feil som er oppfunnet av verkstedet. så noen som vil anbefale seriøs verksted som ikke bare er ute etter penger

Har vært hos Alf Lie motor før og er fornøyd vurderer å ta det hos han hvis ingen andre har noe andre å anbefale ?

Skrevet

Alf lie tar ikke EU-kontroll. han henviste meg til Auto Kvikk rett nedi gata for alf og jeg tok kontrollen på min E46 der.

Dette er et Hyundai verksted så de vil ikke finne på noe tull for å få jobb på bilen din  :)

fikk feil på feiljustert lys og begge bremseslangene foran. fair nok det :)

Skrevet

Står på info om han på bileier.no og telekatalogen.....

Hvor lang tid bruker de på kontrollen? Og pris? Fikser de evt feil eller må jeg til andre å få fikset feil?

Skrevet

hva står på info? alf lie tok ikke eu-kontroll sist jeg skulle godkjenne for snart 2 år siden.

alf lie fikser eventuelle feil og de er flinke. auto kvikk tar kontrollen.

vanlig eu-kontroll pris 5-800kr. 1-8 timer etter du har levert bilen. kommer ann på når mekanikern har tid. ring å hør da vel.

Skrevet

Står

Noen av tjenestene vi tilbyr:

EU-kontroll, Årlig service, Rustbehandling, Biloppretting, Billakkering, Verksted, Bildekk, Bilglass, Oljeskift, Klimaservice, Bilpleie, mm

Vet ikke hvor vidt det er dagen info men jeg skal ringe å høre med de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...