Derek Dunlop Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Hei, jeg har fått tilbud om å bytte bilen min i en 1998 323i, 5 dørs, 220.000km, lett trimmet til over 200hk rustfri bil !! nye felger med nye sommer dekk og nye vinter dekk også !! med veldig bra stereo anlegg !!hva er denne bilen verdt ca ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derek Dunlop Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 50 til 70,000kr blir det riktig må bli noen her som vett ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Helt avhengig av hvilke stand bilen er i, hva slags felger, interiør og generelt utstyrsnivå. 5 dørs går jeg utifra er touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derek Dunlop Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 var del skinn,og bilen var i tip topp stand og ja 4dørs sedan mannual gear og litt anna innsugg og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 At bilen har et godt men uoriginalt stereoanlegg og at den har fått et annet innsug, trekker nødvendigvis ikke prisen opp, kan heller gå andre veien med mindre du treffer rett kjøper. Men, at den derimot er rustfri, "tipp topp stand", nye dekk og av senere årgang øker prisen noe. Skulle gjerne likt å sett bilder av bilen først, men personlig ville jeg ikke gitt mer enn 55 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå