turbina10 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Bildelsbasen.se om du ikke bor så langt unna svenske grensa. Sent from my diePhone using telekinetics Men hvor ligger det i Sverige ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Bildelsbasen.se som han over meg sier der kan du finne de fleste motorene til BMW, alt fra 1,6 til M3 motorene Ja sjekka det heter Landskrona og blir en 12 timers kjøretur dit og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Sist jeg handla der fikk jeg sendt motoren til et postkontor rett ved grensa. Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Sist jeg handla der fikk jeg sendt motoren til et postkontor rett ved grensa. Sent from my diePhone using telekinetics Okei frakta ligger på ca 1000 kroner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Ja blir kalt bussgods. Har gjort dette 2 ganger og fungert helt topp. Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Har kjøpt fra allegro.pl før jeg er jo som finn.no, så er jo forskjell fra selger til selger... Stor fordell hvis du kjenner en polakk som kan ta seg av praten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå