bakke Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hei! noen bilder av mitt e39 prosjekt. orginal hvit bil, som skal få seg en opplakkering pga noen "krokan" flekker på sjåførdør osv.. når jeg kjøpte bilen var den helt orginal, justerbar senk ble bestilt og noen billige 19" i første omgang lyktene ble delt og la gul lyktefilm på inner glassene så kom jeg over gull felgene mine style 95, om jeg ikke tar helt feil? bilen står per dags dato avskiltet.. men holder på å gjør den klar for etterkontroll på BT har også kjøpt M fanger, Hockenheim? leppe, og facelift xenon lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Lav nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Skulle fått tak i ACS frontfanger, og fått på igjen Zitoene Klarer ikke å like style 95 med mindre bilen er VIRKELIG gjennomført til hver minste detalj. Og fortsatt vil det være en oppgradering å bytte de ut, det syns at det er original-hjul Men fet skyss, blir spennende å se hvordan den ender opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Rå bil:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Ble mye bedre style 95 felgene tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Ja behold nå style 95:-).. zitoene var trege:-p.. tøff bil hvertfall!.. skjelden og se hvit e39:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Det der var rart. Bilen var for lav bak. Og generelt alt for lav. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Fett stuk og virkelig rå med 95'felgene! Skjelden eg ser hvit e39, men syns den der var rå det må da subbe bak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 kommer på at jeg har sett den bilen på steinkjer før, fett stuk med 95 felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 noen mener vell at den er for lav, men jeg skal fortsatt prøve å få den lavere... : ) og 95 felgene blir ikke bytta ut! skal som sagt prøve med M fanger og facelift lykter, men vet ikke om stuket blir det samme.. får prøve å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Senk den såmye at du ikke kommer over en eneste dump hehehe, neida. Syntes det er pent med litt senk men syntes det her blir for mye, syntes ikke det er noe fint med felgen inne i hjulbuen heller, og i tillegg det er jo helt udugelig å kjøre med ødelegger alle egenskapene til bilen, men , men smak og behag. Ellers ser bilen rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Fett med hjulene innenfor vertfall med disse felgene her, og ikke mange av de som gjør dette heller keep it low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 hehe, må være så lav at det er ubrukelig ja men faktisk er den fult kjørbar i denne høyden, synes jeg da fartsdumper var ikke noe problem, værre med en oppkjørsel til esso`n på steinkjer... usa blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Nice har du valset bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Nice har du valset bak? er ikke valset bak nei, men må vell det, hadde 20mm spacer fram og skal ha det bak til sommern å å da må det valses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå