low'n'slow Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Da har jeg fått skilt Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Nice lykke til! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Lite dårlig mobilbildec williamwiers og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Nå som bilen er på skilt har jeg fått prøvd ut litt mere dette at jeg mener bilen går så dårlig. Mellom 1000 og 3000 rpm skjer d ingen ting om en bonner gassen i 3 og 4 gir Er motoren bare daukjørt, så jeg må få blåst litt ut av den? Gidd ikke å ha bilen om 2 literen ska gå så dårlig Er det forresten normalt at den ska gå på 0.8 på milen på blandet kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Nå som bilen er på skilt har jeg fått prøvd ut litt mere dette at jeg mener bilen går så dårlig. Mellom 1000 og 3000 rpm skjer d ingen ting om en bonner gassen i 3 og 4 gir Er motoren bare daukjørt, så jeg må få blåst litt ut av den? Gidd ikke å ha bilen om 2 literen ska gå så dårlig Er det forresten normalt at den ska gå på 0.8 på milen på blandet kjøring? Har hatt samme problem på 2.2 litern min. Prøv og bytte lambdasonder. Kan hende den får for mye/lite bensin.. Jeg bytta 4 stk før jeg fikk vekk problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 hmm, kan jo se på det Synes bilen gikk noe bedre i dag testet med bmw scanneren i dag, 25 feil før kjøretur som ble slettet, og satt igjen med 7 feil etter kjøreturen. ene feilen som ikke gikk an å slette var " 7B [123] Activation, map cooling" er det temp sensoren som gir signal til gjærnen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simbru Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Ja, kan virke som det er termostaten som er gåen.. Men du må virkelig få på igjen de originale nyrene! Med helsvarte nyrer så gjemmer du jo bare grillen bort... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Ja, kan virke som det er termostaten som er gåen.. Men du må virkelig få på igjen de originale nyrene! Med helsvarte nyrer så gjemmer du jo bare grillen bort... 1+ på nyrene Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simbru Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Hvordan gikk det med oppkjøringa? Bestått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Må nok stå utstillt i 4 uker til, sammen med Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Må nok stå utstillt i 4 uker til, sammen med Mariuskv Er da voldsomt så kjipt.. Men men, de beste sjåførene stryker første gangen, det skal være sikkert Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Er da voldsomt så kjipt.. Men men, de beste sjåførene stryker første gangen, det skal være sikkert Bare dårlig unnskyldning for at du strøyk det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Bare dårlig unnskyldning for at du strøyk det Sent from my iPhone using Tapatalk Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Sorry i just had to (a) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas13meg@gmail.com Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Er da voldsomt så kjipt.. Men men, de beste sjåførene stryker første gangen, det skal være sikkert Ren fakta men blir desto deiligere når du består Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå