simbru Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Må nok stå utstillt i 4 uker til, sammen med Mariuskv Aah... Kjedelig Hva som gjorde at du strøyk da? Uansett, husk å holde oss oppdatert med prosjektet, nydelig og velutført bil som er verdt å følge med på Fikk du forresten fikset termostaten eller hva det enn var som var feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Nå går motoren skikkelig igjen! Bilen er også til salgs. Hva tror dere bilen er vert? tenker rundt 50 000? williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Jeg angrer kom på at om jeg selger bimmeren må jeg øvelseskjøre i en måne i en peugeot 207, som e den verste bilen jeg har kjørt williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Lappen :D Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Kjøleviften har begynnt å gå konstant enten om motoren går, eller ikke, går også selv når jeg låser bilen! Så nå har jeg nappet ut kontakten til den foreløbig. men er greit å ha denne i orden til eventuell køkjøring! Noen som vet hva som kan være galt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Da har jeg fått skilt oppkjøring om 5 dager Forsikring på meg ble på 10400 i året Hvor fikk du så billig forsikring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 gjensidige (Y) Med mengdetreningsrabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Hvordan var det ved bytte av AE på depo lyktene?Tror jeg har samme og vil veldig gjerne ha hvite! Hvilke pærer kjøpte du til grøftlysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 e noe driit å bytte til AE i depo lyktene de AE jeg bestillte passet heller ikke 2 store å 2 små der jeg må ha 4 små. trenger god tolmodighet for jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Da e kamposisjonssensor byttet. men tror fortsatt jeg må bytte lmm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå