Gå til innhold

PPF deler

Thomasbuan1
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at delene var lagt i handle kurv og trykket betal, fikk da beskjed på siden at delene ble sendt så fort betaling var i orden. fikk deretter mail (må jo opprette kundeforhold) om hvilken valuta jeg ville benytte meg av, svarte på det og fikk mail om hvor mye og hvordan betaling skulle utføres. betalte via pay-pal. og delene ble sendt samme dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at delene var lagt i handle kurv og trykket betal, fikk da beskjed på siden at delene ble sendt så fort betaling var i orden. fikk deretter mail (må jo opprette kundeforhold) om hvilken valuta jeg ville benytte meg av, svarte på det og fikk mail om hvor mye og hvordan betaling skulle utføres. betalte via pay-pal. og delene ble sendt samme dag.

takk for det :-D da prøver jeg på nytt :-D for jeg har bare fått d3n ene mailen hvor det står at delene blir sendt når betalingen er utført :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle utenlandskunder får email fra PPF når ordren deres er behandlet og de velger hvordan de vil betale. 

Det kan virke litt forvirrende at det står alt er ferdig i utsjekkingen i webshoppen, men du får mail :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...