Thomasbuan1 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hei! er det noen her inne som har bestillt deler fra PPF før ? som kan svare meg på hvordan betalingen fungerer, den derre international payment greiene det var det eneste jeg fikk valg og ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Når jeg handler bruker jeg PayPal. Funker fint det, bare at det tar et par dager fra du overfører fra din egen konto til du har de klare til å handle med på din PayPal konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Eller man kan knytte paypal mot visa / mastercard så går det med en gang.. ///MoePower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 jeg fikk ikke noe beakjed om og kunne bruke paypal stod bare at alt var i orden og at delene ble sendt så fort de ble betalt stod ikke noe om verken visa eller paypal der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasstut Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 jeg bruker bare utenlandsbetaling jeg også får jeg giro på mail ! Funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Jeg fikk mail tilbake om hvilken valuta jeg ville betale med og hvilken pay-pal konto jeg skulle betale til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 får du mail fra PPF om den betalinga ? eller noe annet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 jeg bruker bare utenlandsbetaling jeg også får jeg giro på mail ! Funker fint det får du den giroen fra PPF mailen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Etter at delene var lagt i handle kurv og trykket betal, fikk da beskjed på siden at delene ble sendt så fort betaling var i orden. fikk deretter mail (må jo opprette kundeforhold) om hvilken valuta jeg ville benytte meg av, svarte på det og fikk mail om hvor mye og hvordan betaling skulle utføres. betalte via pay-pal. og delene ble sendt samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Etter at delene var lagt i handle kurv og trykket betal, fikk da beskjed på siden at delene ble sendt så fort betaling var i orden. fikk deretter mail (må jo opprette kundeforhold) om hvilken valuta jeg ville benytte meg av, svarte på det og fikk mail om hvor mye og hvordan betaling skulle utføres. betalte via pay-pal. og delene ble sendt samme dag. takk for det da prøver jeg på nytt for jeg har bare fått d3n ene mailen hvor det står at delene blir sendt når betalingen er utført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Har du sjekket "søppel/spam" delen på mailen din? Ofte sånt kommer dit:) Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Om du bestilte i helga, så kan det være du får mail idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 jeg fikk mail i dag. hvor de spurte om jeg vill betale med paypal, eller bankoverføring. jeg valgte sistnevnte - tror det er billigst (?) deretter fikk jeg sum i svenskekorner inkl frakt, eksl svensk moms, samt et vedlegg med bank infoen. iban, swift osv. så er det bare å betale i nettbanken:) ///MoePower og kevine30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Alle utenlandskunder får email fra PPF når ordren deres er behandlet og de velger hvordan de vil betale. Det kan virke litt forvirrende at det står alt er ferdig i utsjekkingen i webshoppen, men du får mail Thomasbuan1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå