Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

er det noen her inne som har bestillt deler fra PPF før ?

som kan svare meg på hvordan betalingen fungerer, den derre international payment greiene  det var det eneste jeg fikk valg og ta 

Skrevet

Når jeg handler bruker jeg PayPal. Funker fint det, bare at det tar et par dager fra du overfører fra din egen konto til du har de klare til å handle med på din PayPal konto

Skrevet

jeg fikk ikke noe beakjed om og kunne bruke paypal :-( stod bare at alt var i orden og at delene ble sendt så fort de ble betalt :-(

stod ikke noe om verken visa eller paypal der :-(

Skrevet

Jeg fikk mail tilbake om hvilken valuta jeg ville betale med og hvilken pay-pal konto jeg skulle betale til.

Skrevet

Etter at delene var lagt i handle kurv og trykket betal, fikk da beskjed på siden at delene ble sendt så fort betaling var i orden. fikk deretter mail (må jo opprette kundeforhold) om hvilken valuta jeg ville benytte meg av, svarte på det og fikk mail om hvor mye og hvordan betaling skulle utføres. betalte via pay-pal. og delene ble sendt samme dag. 

Skrevet

Etter at delene var lagt i handle kurv og trykket betal, fikk da beskjed på siden at delene ble sendt så fort betaling var i orden. fikk deretter mail (må jo opprette kundeforhold) om hvilken valuta jeg ville benytte meg av, svarte på det og fikk mail om hvor mye og hvordan betaling skulle utføres. betalte via pay-pal. og delene ble sendt samme dag.

takk for det :-D da prøver jeg på nytt :-D for jeg har bare fått d3n ene mailen hvor det står at delene blir sendt når betalingen er utført :-D

Skrevet

jeg fikk mail i dag. hvor de spurte om jeg vill betale med paypal, eller bankoverføring. jeg valgte sistnevnte - tror det er billigst (?)

deretter fikk jeg sum i svenskekorner inkl frakt, eksl svensk moms, samt et vedlegg med bank infoen. iban, swift osv. så er det bare å betale i nettbanken:)

Skrevet

Alle utenlandskunder får email fra PPF når ordren deres er behandlet og de velger hvordan de vil betale. 

Det kan virke litt forvirrende at det står alt er ferdig i utsjekkingen i webshoppen, men du får mail :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...