tommeliten Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Hei, på min ligger det et blått rele der hvor de 5 sikringene ligger, ved hjernen. Det er motorstyringsreleet, sjekk om det er brent, det var det på min:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the-racer Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Den ligger nok bak hanskerommet. Så det må demonteres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palm Skrevet Februar 7, 2017 Share Skrevet Februar 7, 2017 Hei, tror samme problem har oppstått med min e46 i kveld men ikke fått feilsøkt ordentlig ennå. Var alt av målere nullstilt på din da dette oppsto, motortemp på rødt osv? På min var trip teller, kjørecomputer etc nullstilt, så tipper årsak er en elektrisk feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palm Skrevet Februar 7, 2017 Share Skrevet Februar 7, 2017 Hei, tror samme problem har oppstått med min e46 i kveld men ikke fått feilsøkt ordentlig ennå. Var alt av målere nullstilt på din da dette oppsto, motortemp på rødt osv? På min var trip teller, kjørecomputer etc nullstilt, så tipper årsak er en elektrisk feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå