Iceybear Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 HeiLeiter egentlig etter ny topp (M52B25), men kan godt kjøpe hel motor om selger har mulighet for å montere, mangler både verktøy å plass å stå nå. Betaler bra men ingen fantasipriser
BMWE30I Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Kanskje en ide å skrive hvor du kommer fra og eventuelt hva du betaler for jobben, selv så tar jeg 5-6000 for og skifte motor, holder til i Trondheim. Sent from my iPhone using Tapatalk
Iceybear Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 rogaland, topps 2k + motorens pris men da må demontering/montering av fronten være inklusivt da peller jeg ikke av en skrue
bimmerfun Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Hadde aaaldri giddet 2k for å bytte en motor.. Om du har realitet om å få noen til å gjøre det for deg må du nok oppi antall kr.
Iceybear Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 hva da selge motoren sin å få 1000kr timen i montering? driter i hva du hadde giddi det er en smal sak men jeg får ikke gjort det her, hvis man ikke har noe å bidra med så hold det inni deg
Eirik Viste Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Hei. Jeg har en M52B25 med nyoverhalet topp som jeg tok i innbytte pä andre deler. Toppen er og lik 2.8 literen. Der er toppen planslipt og ventiler slipt og nye ventiltetninger. Dette betalte forrige eier 7.000 kr for. Han hadde blitt fortalt et alt for höyt moment ä trekke boltene til med og gjengene rök, som har skjedd med mange andre og. Han kjöpte seg en annen motor. Toppen kan selges for 4.500 kr. Da er det sikkert lettest at du bruker kammer m.m fra din egen motor. Jeg mätte skru av toppen en sen kveld fordi en kar trengte ARP boltene som var i motoren i en fart.Sä noen deler kan väre borte. Jeg har og en topp fra M50B25 med(rettelse) vanos. Den ble skrudd av en motor som var i orden. Selve toppen er lik som pä M52B25, men du mä bruke alle delene fra din topp. Det er ikke gjort noe med denne toppen. Kommer fra en sveitsisk 1994 525 og den er gätt 200.000. Denne toppen koster 2.000 kr. Jeg bor i Stavanger og kommer hjem fra Österrike den 05.02. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Edit. Dette er et svar pä annonsen og var ikke ment som er fortsettelse av prisdiskusjonen. Men du skal lete lenge etter noen som bytter en motor for 2.000 kr. Det tar fort et par lange dagers arbeid.
Iceybear Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 takk for tilbud, men er kun int i hel motor siden regnestykket blir minst like høyt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå