Spankus Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 trenger en clutch til min 525 tds, svinghjulet er enkelmasse. Diameter på 228mm. Må tåle 350-400hk og 600-700nm. Legg gjerne inn anbefalinger og gjerne en link! Helst 6 puck pga brukervennlighet Mvh spankus
stig. Skrevet Januar 22, 2014 Skrevet Januar 22, 2014 det er jo ganske høyt med tanke på effekt og ikke minst newton. men tror kansje det er "lettere" og finne en 4puck som tåler det en 6puck, da det blir høyere marktrykk på en 4puck . men er ikke e36 228mm ?må kunne gå ann og finne noe grom clutch på ebay eller noe til det kansje ?
Spankus Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Skrevet Januar 22, 2014 Tallene er bare skrevet med sikkerhet, blir jo ikke så mye når jeg blir ferdig. Men greit att det tåler effekt over de tallene jeg sikter på. Må ta meg en research på ebay, men veit ikke hva slags merke som er kvalitet osv. Ser det er flere merker som uthever seg på ebay: -Precision Performance Clutch -XTR
stig. Skrevet Januar 22, 2014 Skrevet Januar 22, 2014 er vel ikke lamellen som er problemet for å si det sånn, men har ikke sachs en trykkplate til 228mm svinghjul som heter 618 eller noe sånt som skal være ganske grom(veit jeg ikke om denne er grom nok da ) ? å du kan faktisk høre med c&b i oslo ,de lager en lamell til deg (christoffersen og bekken også kjent som gamle clutch&brems) evnt kjøpe ebay zinter å få c&b til og naggle om zintern, da blir det bra tror de tar 1500kr for og nagle om hvis jeg ikke husker helt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå