Espen.s Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 har 2 sett senkefjærer til e36. ene er 60/40 gule apex fjærer. løse fjærer uten fjærbein. 500,- bud?andre settet er med bilsteindempere bak. og orginale? fjørbein forran. tror det er 60/40 dette også men er usikker på merke. fjærene er røde. 1200,- bud?begge settene er brukt. kom med noe fornuftige bud. går ikke så dyrt. men ikke for billig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hvor i landet? Og er papirene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Hvor i landet? Og er papirene med? nord-aurdal. ca 1 times tid unna gjøvik. jeg har iikke noe papirer på det men det bør ikke være så vanskelig å få tak i det anntar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 opp. fullt mulig å få apex fjærene godkjent. de var godkjent på min bil men bytta de pga hadde lyst på justerbart istedet for når jeg likevell måtte bytte dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå