VV1994 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Er kommet en raslelyd i framkant av motor, regkjede ? Er det en svakhet på dem eller kan det være noe annent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Husker jeg så på wheeler deelers. De kjøpte en E39 M5. Den hadde en rakkle lyd foran. Var kulelager i dynamoen som laget lyden. Prøv og lokaliser lyden. Så er det nok kanskje enklere og komme med forslag til hva det kan være. Kan jo være mye sol lager lyd. EDIT: Bilen startes på 05:36 så kan du se selv og kanskje sammenligne lyd http://www.streetfire.net/video/wheeler-dealers-2012bmw-m5_part-1_2381890.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VV1994 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Åja Men når eg tar av oljepåfyllings lokket på venstre side så hører eg lyden bedre :/ Andre siden er det ikke noe ulyd. Kan nevne at dette kom etter hard kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 kan vel godt være vanos. prøv å starte den uten multireim for å utelukke dynamo, vannpumpe osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Dårlig vanos? Hadde en M5 hvor kjedet slo i et olje rør i registeret fordi det var litt slakt, venstre side hvis jeg husker riktig. Det kan bli dyrt hvis du har samme prob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå