HenrikE30+ Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Jeg har tilgang på et lokale på litt over 200kvm. i Bærum. Er det noen OPPEGÅENDE, RYDDIGE og BETALINGSDYKTIGE folk her inne som kunne tenkt seg å dele med meg? Prisen er kr. 10.000,- (eks. mva) pr. måned og det er et depositum som må betales (forhandler med utleier om størrelsen). Lokalet er veldig godt egnet for lagring, svært godt isolert. Jeg er veldig interessert i halve lokalet og dersom jeg kan dele resten med èn eller to personer synes jeg det er det beste... Kjøreport, sikre forhold (eier bor i nabohuset og det er èn vei for adkomst samt at det ligger i et nabolag) og det er sannsynligvis muligheter for å installere løftebukk. Ta gjerne kontakt dersom du er interessert. Jeg aner ikke om det blir stor respons på dette så for de som evt. er seriøse kan vi ta praten videre på telefon senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 skal høre med en kompis av meg som har vært på utkikk etter dette tidligere om han er interessert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Fin tanke Dette men pass på hvem Du tar med deg på dette! Alle er ikke til å stole på som går opp å opp igjen innpå her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Hvor mange hadde du tenkt å ha med deg? Og du kunne vel ikke tenkt deg å flytte til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå