DStraX Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 _____________________________________________________________________________________________ Dette er en 325 jeg kjøpte for veldig lite penger en gang i høst. Da var planen å bruke den som vinterbil men den er så og si rustfri og egentlig for bra til å missbruke. så planen er å fikse den opp en del. Den har vert i grøfta som man kan se, men alt er retta opp Budsjett er det jeg har til overs av penger, som regel veldig lite egentlig da jeg har 2 andre prosjekter som nesten er ferdig Jeg er heldigvis ganske flink til å gjøre mye med lite penger så vi får se hvordan dette går. To do list: Bytte Plugger Comp test Mangler comp på 3 og dårlig på 6 Skaffe Vinter dekk og felg Fikse varmeaparat vifta 400kr Bytte bensin pumpe 550k Fikse Høyre forlykt Lakke Høyre Fosrskjerm Calypso rød Montere leppe hydraulisk håndbrekk sveise diff Coilovers Spacers på styrerack skaffe 16" stålfelg og bredde Bredde skjermer forran og bak Fikse ryggelys Nye ventiler og fjærer Lakk Fikse ABS Turbo Har en tråd på stanceworks også med litt flere bilder Jeg er på jakt etter 17" stålfelger felger så skrik ut om du har noen liggende
DStraX Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Skrevet Februar 8, 2014 En liten oppdatering Bensinpumpa strøyk med så måtte bytte den. 550 kr på biltema. Så fiksa jeg høyre lykta. Var bare sikring, men så på feil :/ er ikke så dreven i tysk så fikk god øvelse i feilsøking. Venter på lønning så blir det bredda stålfelger Tenker å lage en sånnen rigg og sveise de selv. Tror det burde funke. Har ordna meg lakk til høyre skjermen, så blir lakking så fort det blir litt varmere
DStraX Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 skal selge disse to om noen er intreserte. trenger noe cash til å fikse motoren fiksa varmeapparatet med litt duckttape. leppa var knekt av etter kræsjen. så fikk skjært ut en ny en fra en bil på huggeren.var jækla mye arbeid å bytte hele dritten så gjorde det på jalla måten. men det ble veldig stivt. litt stilig bilde fra i vinter klarte å røske av denne da jeg traff en stein som så veldig ut som snø... den røska med seg ett blått rør. men alt funker greit så har ikke gjort noe med det enda . hva er det blå røret egentlig? ligger sammen med bremse og bensin rør under bilen på førersiden litt bilder fra lakking av forskjermen ble ganske greit. ikke nerme nokk til at jeg ville brukt det i lengden, men er bedre en den svarte skjermen hvertfall
DStraX Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 så fikk jeg tak in noen 15" stålfelger som jeg tenker å brukte til drifting. lett å finne dekk i den størelsen så greit å ha. men de var veldig rustne og så ganske ille ut egentlig. og her er de i bart stål. hadde en haugt med maling igjenn etter jeg lakka motorsykkel ramme i fjor vinter, så de ble svarte fåreløbig. tenker på hvit etterhvert
DStraX Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 fikk endelig ordna hydraulisk håndbrekk!! her unner er en skisse av hvordan det er kobla opp. bare spør om noen lurer på noe dette røret som går bakover Så har jeg laget meg ett verktøy for å få av dekk. prøvde å få det som lite å portabelt som mulig. og har sveisa sperre og montert coilovers og nye alu felger som ser ut som stål. mye arbeid men har polert leppene og malt senteret. har 4 men var ikke ferdig med de 2 siste når jeg tok bildene begynner å bli brukbart nå. får akkurat foten inn under sideskjørtet bak forhjulet
tommyheimberg Skrevet Mai 30, 2014 Skrevet Mai 30, 2014 Har du sveiaa en lammelldiff??? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk sk8 reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Mai 30, 2014 Skrevet Mai 30, 2014 Jeg ville heller fått den overhalt og kanskje shimsa opp slik at den sperra mer. Men det får så være Ser i alle fall ut som bilen har bra med potensiale til å skrense litt
DStraX Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Måtte bare få ordna det kjapt da planen var å vere med på drift trening. Men det skar seg pga noen bolter som manglet... Den begynner å funke bra ja, må få mere vinkel på hjula og overhalt motoren nå
Skårholen Skrevet Mai 30, 2014 Skrevet Mai 30, 2014 Mitt tips er vel egentlig og selge motoren og kjøpe en 330i motor. Evt bruke de pengene på turbo. Men blir nok bra uansett.
DStraX Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Planen er å kjøpe en b28 delemotor å plukke innmaten fra den. Så bygge turbo med b25en og ha b28en som reserve motor
DStraX Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Jepp. Tror det blir bra. Skal vist nokk bare vere problemer med vanos
Skårholen Skrevet Mai 30, 2014 Skrevet Mai 30, 2014 Nei er ikke noe problem det. Fekzen selger turbochip som ivaretar vanosen såvidt jeg har skjønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå