Jonasboy Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Hei og velkommen til mitt prosjekt! Har da min første bil som er en bmw e36 320 sedan som jeg skal sette i stand og få ordnet litt snacks på Jobber som lærling som bilmekaniker så penger er det ikke så mye av men et steg av gangen Ting som skal gjøres: (x) Service (x) Sveise rust (x) Plasti dippe (x) Få eu godkjent (x) Camberstag bak (x) Nye angel eyes (x) ++++ mye mer som kommer etter vært Bilen var på eu før jeg kjøpte den var en god del feil men har fikset mye som bremser og litt småfiks det som gjenstår er å få vist bilen orginal eller få godkjent senke settet og skifte et styreledd Så slenger opp noen bilder av bilen Med nye fangeren Blir update til helgen med nye og bedre bilder da det ble kjøp av sony z1
Jonasboy Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 I dag ble det litt fjerning av overflate rust sandblåste, puset og Malte/lakkerte så ble det et lag med tectyl men jekk festene bak må nokk sveises da de ikke er til å redde :/ + Fikk noen deler 2 bøtter med ruberspray/plasti dip og en stripe med stickerbombs
Jonasboy Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Skrevet Februar 6, 2014 Har ikke gjort så mye i det siste uten å bestilt diverse deler. Det ble bestilt: Orginale dempere, orginale fjærer, Ny spiller og litt små ekstra Vurder og skaffe noen nye dørtrekk da de gamle er ikke så fine å har noen skader her og der
DStraX Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Stilig bil men it needs more low. Er det Midnight blue den fargen heter?
Enes Yakici Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Hei, hvor kjøpte du stickern ?? kunne du sendt meg en link? fin bil forresten
Jonasboy Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Hei, hvor kjøpte du stickern ?? kunne du sendt meg en link? fin bil forresten Kjøpte på ebay! Finner ikke igjen akkurat den jeg kjøpte :/ bare søk opp stickerbombing
Jonasboy Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Stilig bil men it needs more low. Er det Midnight blue den fargen heter? er bmw mauritius blue Ganske slitt i lakken :/ jævlig fin farge egentlig Vil ikke ha den lavere er et helvete å kjøre ut av gården allerede :S DStraX reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå