Morty999 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 skal lage meg en slik nå tenkte jeg, men trenger innspill fra dere. kom med tips og trisk fra dere har laget. event bilder og mål om dere har ALT er av interesse da je gikek ane rhvordan jeg skal begynne med dette.skal en e28 (såklart) i. som blir rensket så tomt karosseri. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Du var så kjapp at jeg fikk jo ikke finger'n ut engang før du hadde henta det jeg regner med skal i vippa Syntes du bare skal selge den før den gir deg for mye hodebry Uansett, her er bilder av den jeg laget til E28. Var så heldig å fikk perfekt balanse. 0 problem å snurre den med en finger. Er kun når den skal stå rundt 90 grader på siden at jeg må sette en stokk opp mot kanalen. Men det er pga jeg ikke har giddi å borre holdepinne i vippepunktet. Bilen hadde tilhengerfeste, så brukte hullene for den bak bakfangeren. Den jeg har en mistanke at det du skal putte i vippa har vel ikke lov til å ha tilhengerfeste i følge papirene. Men vil tro det finnes en enkel løsning. Eneste modden jeg kunne tenkt meg i ettertid er å bruke kun en stang på midten mellom fremre og bakre vippe. Og heller sveiset på V-avstiver i hver ende ut mot stangen hjulene står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Så kjapp? skal ga en 518 i den jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hehe, ok. Var det ikke du som fikk hentet en sort M5 til 10.000 her om dagen? Mulig jeg blander, for finner ikke tilbake til tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 hehe jo det stemmer.. men den skal nok ikke restaureres.. men den er snart på veien ja. men er ikke noe m5 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Fant ut det etterpå eller? Men ut i fra deler på den og hvordan den ser ut så er ikke prisen gal uansett ser det ut til. Men 10 for en M5 uansett stand var litt for godt til å være sant. Men kjedelig da at det ikke var en av de gangene en gjør et scoop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 det sto jo i annonsen tilogmed det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Hmm, skjønner ikke det helt. Men vi snakker kanskje om forskjellige salg? Fant annonsen nå. Men ser teksten er forandret. Og på noen av bildene så en en til sort E28 i bakgrunn, som jeg ikke ser nå. Mener det stod en m535 og en M5 med 2.8l motor. Begge til 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Ha stemmer det. Men sto ikke no motor i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Ok. Men tenkte å si back on topic again. Når du får dek en vippe så må du poste. Sikkert en del der ute som vil ha inspirasjon. Min kan alltids bli bedre også, så hadde vært artig å se løsningen du ender opp med for eventuelt tips om modifisering på min. Men først en liten ting. Er den i post #5 virkelig den samme som på Finn annonsen nå bare en uke etter Da får jeg virkelig dårlig samvittighet for hvor tregt det går med prosjektene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Jepp er samme bil trykk på linken om 518 i signaturen min så ser du det jeg har drivi med siden 2 des Ja får vell få ut litt info og bilder av vippe når den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå