Beivakongen Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Gromt med kompressor da;) Mye gamp blir det med denne montert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Skulle ikke du selge da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 A.Sørensen: avhenger av hvor mye hvilket løpehjul man bruker, men fra 170-200 på hjul burde gå og presse ut. fekzen kunne lage chip slik at jeg kan kjører høyere trykk,litt safere ihvertfall. matsi: Etter fruen har fått lånt seg en a3 2012 modell nå i en uke, savner hun bmw´en. Ser ut til at jeg vant ! å da kan man jo alltids rose bmw´en med en gave, i form av overladning.Hvordan sletter jeg salgstråden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 har forsket litt videre, mange er veldig fornøyd med NickG software, han driver techniquetuning.Stage III hos han er dyser,hjul og programvare for 10.5 psi. noe som er maks for orginal innmat, og er i grenseland uten vann/meth innsprut. Er en som har kjørt 15 psi i lang tid med vann/meth innsprut og orginal innmat. tester først med 8,5psi hjul og orginal styrning/dyser. er det for lite blir det stage III fra NickG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå