kortsluttning Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Skal montere en supersprint bakpotte på en 325ci, men hvordan monterer jeg dette når det ser ut som de originale rørene har mindre diameter?
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Da må du nok kjøpe en overgang. Biltema har slikt
kortsluttning Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 Ok, har erfart at sånne overganger ikke passer helt 100%... Er ikke mulighet til å få det sveisa sammen? Eller kansje vanskelig å komme til.
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Er mulig å sveise. Det spørs jo hvor mye forskjell det er da. Min 740
kortsluttning Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 Så bra ut den skjøten der da! Bare passe på så nærme bensintanken:) Er nok mere forskjell enn det der på røra mine, og det er 2 rør.
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Dette var ikke nær bensintanken min. Er hjulbrønn du ser øverst i bildet. Her er andre siden. Det bør ikke være så mye mer forskjell på røra enn jeg har. Da blir det mye sveising og ikke så lett og få til. Man kan jo sveise inn en overgang da. Selv om den er laget for å festes med klemmer.
bjalle Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Kjøpte du brukt,det skal følge med en overgang med (klemme)som er tilpasset din bil hvis du har kjøpt nytt,en av fordelene når du kjøper dyre merker som supersprint,eisenmann osv er at det skal passe perfekt.,dumt å sveise hvis du skal utvide anlegget med sporteksos helt fram.
kortsluttning Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 Kjøpte en supersprint bakpotte brukt ja, han jeg hadde kjøpt av hadde kjøpt brukt han også, ikke vært i bruk. Men greit å betale 2500 istedefor 5000:) Var innom svensen eksos og de sa at de skulle ordne det ganske lett til uka, de bare utvider original rørene så det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå